Alla inlägg den 24 november 2009

Av Iskristall - 24 november 2009 05:47

Idag var jag sent ute med allt smörja in sår och ta tabletter så jag bestämde mig för att ta en senare buss till jobbet. Synd att det är en halvtimme mellan dom. Hade varit skönt om man haft fler alternativ. För nu sitter jag här nästan klar när jag egentligen skulle vara påväg ut genom dörren. Har en tjock tröja kvar att ta på mig och lunchlådan att packa ner i väskan. Så hade jag lagt på ett kol så hade jag egentligen hunnit. Men orkade inte det idag.

Har sån magkatarr så jag vet inte var jag ska ta vägen. Känns som man ska spy så fort man andas. Tror det är alla piller det senaste som gör det.

Tog en av mina receptfria mirakeltabletter mot det nu. Brukar ta en halvtimme så lugnar sig magen så det inte känns något alls.

tabletter, tabletter, tabletter. Känns verkligen som om jag inte gör annat just nu än äter sån skit. Jag som i vanliga fall inte ens har huvudvärkstabletter hemma.


Idag på schemat står möten och åter möten. Så ska jag färdigställa en rapport som bråkat med mig det senaste. Är liiiite nervös för det känns som att den ALLTID strular. Därför vi har lagt ner den ett tag för att göra om en del i den. Killen som lärde mig den gav mig fel uppgifter att lägga i den sen så är det massa saker som inte ska vara med och så gör dom om den heeeela tiden. Lägg då till att excelarken med infon inte verkar stämma för fem öre.

Undrar på att företag skiter sig när ekonomiavdelningen har så dålig koll på siffrorna att jag som inte sitter på ekonomi upptäcker felen i en jätteexcel bara genom att titta på den.


Men men det är tisdag idag :) lön imorgon och SNART helg igen ;)


Ovido - Quiz & Flashcards