Alla inlägg den 10 november 2009

Av Iskristall - 10 november 2009 17:03

Pizza online helt enkelt.

Jag har ju N som ligger på sjukhus. Vi är inte i samma stad men jag vill muntra upp lite. Pizzaonline så får man ju tag i närmsta pizzeria till honom som dessutom kör ut och tar betalt med kort via nätet.

Så jag frågade honom om man får beställa hämtmat om man ligger inne.

Ja visst får man det sa han.

Bra får jag bjuda dig på middag någon dag? Frågade jag

Haha Javisst! fick jag tillbaka.

Så min idé är helt enkelt att bjuda honom på pizza någon dag. Jag fixar han äter. Man kan ju inte äta sjukhusmat varje dag :)

Han vet ju inte vad för mat han kommer att få.

Vet ju att han gillar kebab och stark mat så varför inte en kebabrulle med stark sås eller nått :)

Hmmm detta ska jag nog ta och lösa på något sätt :)


Av Iskristall - 10 november 2009 16:03

Då ligger jag här i soffan igen. Det var ungefär så långt jag kom idag när jag vaknade halv tolv. Nu är klockan fyra och jag ligger kvar. Har inte ens fått tummen ur att äta något idag. Kanske är dags att börja fundera på vad man ska äta....och göra något åt saken.


Ska jag göra lax med pestosås (röd) och ris eller ska jag bara gå upp och ta en macka och en kopp te?


Jag är hopplöst slarvig med maten när jag är hemma. Enda gången jag äter vettigt och rätt är när jag jobbar.

Ovido - Quiz & Flashcards