Alla inlägg den 12 november 2009

Av Iskristall - 12 november 2009 06:57

Om en timme och 45 min sitter jag hos läkaren och väntar på min tur. Det är dags för återbesök efter operationen för att kolla att allt har gått bra.

Jag känner mig liiiite tveksam på att allt är borta men det får vi se idag. Är lite svårt att komma åt och se själv men det lilla jag sett gör mig inte helt nöjd.

En JÄVLA skillnad är det jajamen utan tvekan. Men........

Nåja om en stund får jag veta. Innan dess är det dags för frukost

Har precis tagit min dos av coccilana-etyfin mot det jävla bröstet som jävlas med mig. Gott att hosta upp gulgrönt slem det första man gör på morgonen :( Men hostmedicinen hjälper iaf så jag slipper hosta så jag spyr.

Bara smärtan jag ska bli av med också.....och slemmet.


Ovido - Quiz & Flashcards