Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Jag skriker högt!!

Av Iskristall - 9 november 2009 12:16

Jag blir fan i mej GALEN snart. Hade det inte varit för N så hade jag tagit min mobil och slängt den åt HELVETE.

Jag är ALLTID online på min dator och msn när jag är hemma. Det betyder INTE att jag sitter vid datorn eller att jag ens har ljudet på. Svarar jag inte så finns det en anledning. Folk är så jävla kåta på att snacka skit så svarar man inte på datorn så messar dom och frågar VARFÖR man inte svarar där.

Tack denna gången låg jag faktiskt och SOV för att jag är sjuk, jag är trött, är förkyld och till råga på det min sjukskrivning och en läkning där som jag inte vet om den går som det ska.

Vad är det med folk? Varför måste man alltid förklara varför man inte svarar? OM man skickar ett meddelande eller sms. Vänta på svar. Skicka inte fyra till och fråga varför. Ring inte fem minuter senare för att jag kanske svarar då. Det finns för fan nummerpresentation. Jag är fullt kapabel att höra av mig när jag ser meddelandet, missade samtalet eller vad det nu är.

Var hos pappa förra veckan och sa till en kompis att jag skulle dit. SEX sms fick jag av honom alla för att jag inte svarade på det första. Om två personer gör samma sak blir det 12 sms som ja faktiskt STÖR. En person till...ja ni fattar.

Det har fan spårat ur!

Jag vill inte behöva stänga av telefon och dator bara för att jag ska göra något annat en stund. Finns faktiskt folk som behöver ha tag i en. Som inte bara messar för att fråga varför jag inte svarar.

 
 
4every1

4every1

9 november 2009 23:58

Helt galet tokigt roligt att läsa.
en osynlig liten mus i din närhet när du ilsknar till skulle vara obetalt att få vara :-D
/4every1

http://4every1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iskristall - 15 oktober 2011 14:53

http://metrobloggen.se/iskristall/ testar att köra på denna sidan ett tag. ...

Av Iskristall - 15 oktober 2011 13:16

Lördag och det finns massor jag vill göra. Hälsa på folk, träna, shoppa, träna lite mer, ta en långpromenad i det fina vädret...... Men jag är fortfarande alldeles för trött i kroppen. Så jag tillbringar dagen i soffan under täcket med tv, dator oc...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 20:56


Ja imorse gick jag ner och gjorde en kontroll i källaren hur det såg ut. Var fortfarande varmt där inne och luktade väldigt mycket rök.     Så här såg det ut i källargången. Igår satte även brandmännen upp en skylt på dörren att dom skulle komma ...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 00:02


Vaknade förut av att telefonen ringde och det var en kompis. Hann knappt höra vad han sa försen jag kände att det luktade bränt. Svarade honom inte utan började gå och sniffa runt i lägenheten. Tog på mig morgonrock för att kolla trappuppgången och g...

Av Iskristall - 13 oktober 2011 13:40

Idag har jag bockat av ett par saker på att göra listan för att ta tag i mitt liv.   Bokat tid hos tandläkaren för att fixa tanden som gick av förra veckan. Han var äntligen tillbaka idag.   Bokat tid hos läkaren för kortisonspruta nr 2 i axe...

Ovido - Quiz & Flashcards