Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Iskristall - 29 maj 2011 16:15

Idag ringde jag min far och frågade om han kunde komma och hämta mig och åka med mig till Hornbach. Snäll som den bästa pappa han är så följde han med och vi köpte sandpapper, penslar och blank svart lackfärg. Jag har fått för mig att min ekfärgade malmbyrå ska bli svart. Och blir det inte bra gjort så köper jag ny ;) Men ska testa lacka om. En SVART byrå ska det iaf på något sätt bli i hallen!

Det är det sista att göra där nu innan jag blir nöjd. Funderar på att köpa en jättekruka med en stor växt i också. 

Har hunnit slipa och måla ena lådan än sålänge och det verkar bli jättebra :) Färgen flyter ut fint.


Nu håller jag på och gör mexikana min nya latedagsmat :) Så enkelt att slänga ihop och sååå gott!

Ovido - Quiz & Flashcards