Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Iskristall - 16 maj 2011 17:05

I lördags fyllde ju jag år :) 
Började dagen med att jag och bästaste kollegan cyklade till Saltholmen för att ta färjan ut till ön.

Molnen samlade på himlen över stan men vi hade sol :) jaja jag erkänner det blåste lite kyligt. Men vi fick solat någon timme iaf :) Och ätit mackor.

Sen bestämde vi oss för att åka in till stan igen och SÅKLART!!! så gick inte färjan när vi trodde så vi fick vänta en timme vid färjeläget. Men det är ganska ok ändå. Molnen samlades mer och mer och vi funderade på att ställa cyklarna i Saltholmen och hämta dagen efter.
Men när vi kom in till fastlandet igen så blåste det inte. Så det blev cykla ändå :)

En snabb spontanbestämelse blev att kolla på melodifestivalen och dricka lite vin hemma hos mig och Duvvan, kollegan och andra kollegan kom hem till mig.

Knäppisarna hade köpt present (jag firar ju inte min födelsedag) och jag fick bubbel, rödvin och presentkort på underkläder.

Så i söndags gick jag och köpte jättefin bh och 3 par sömlösa trosor (jättefin bh och jättebekväma trosor!!!)  är så glad och nöjd :) 

Gillar oväntade överraskningar :) 

Av Iskristall - 16 maj 2011 16:56

Mitt andra hem var 6:e vecka. Var längesedan jag tröttnade på det så ska inte ens skriva börjar bli trött på det nu....

Fick en ny doktor idag. En kvinna. Hon verkar jättebra! Hon vill skicka mig med remiss till en riktig gynekolog (inte dom vanliga barnmorskorna) för att göra ett ordentligt cellprov och kolla så min livmoder inte tagit stryk av allt det här. Risken finns ju att man kan få livmoderscancer av det här.

Så nu blir det att vänta på att brevet dimper ner i brevlådan och sen blir det boka tid till nästa ställe. Börjar kunna rutinerna. 

Denna gången blir det på samma sjukhus som dom opererade mig.


Fuskade idag och tröstade mig med kebabtallrik. 

Ovido - Quiz & Flashcards