Alla inlägg den 7 november 2010

Av Iskristall - 7 november 2010 21:31

Det är otroligt. Vad är det med alla karlar som gör att dom tar kontakt med sina ex så fort flickvännen / sambon / frun är borta?


Idag hände det igen. Exet ringde mig för att prata när tjejen var iväg på annat. Och han försöker lite fint hinta om att han kanske skulle få sig något om han kom till mig. Näääee så funkar det inte sa jag.

Kan jag säga nej till alla andra så är det inga problem att säga det en gång till.

Av Iskristall - 7 november 2010 13:03

Började dagen med en promenad ner till Lidl där jag fyllde korgen med: Sallad, gurka, tomat, kålrot, morötter i olika färger, rödbetor, palsternacka, squash, fetaost och ägg :) 

Vi fortsätter våra nyttigheter denna veckan. Inga kolhydrater.

Jag har till och med druckit te utan socker idag. Det är något jag ogärna gör ;) 


Frukost när jag kom hem blev: Äggröra med lite ost och skinka i. Och 4 squash slantar med skinka på. Något som T tipsat mig om men som jag först nu fått tummen ur och prova :) 

JÄTTEGOTT!! smakar lite milt rädisa.


Till middag har jag inte bestämt mig än kanske någon god köttbit.


Men i veckans luncher blir det genomgående sallader i olika varianter :)

Ovido - Quiz & Flashcards