Alla inlägg den 5 november 2010

Av Iskristall - 5 november 2010 20:14

Blev just uppraggad av min gamla granne. hahaha nog för att han är skitsnygg nu för tiden men med sambo och barn. Nej tack! Sen är jag inte intresserad av något alls!


Men sånna klassiska kommentarer som: Jag drömde om dig och vaknade helt andfådd....för bra för att jag inte ska vilja prova det i verkligheten. 


Haha tror killar att sånt funkar? Ni tjejer faller ni för sånt?

Av Iskristall - 5 november 2010 19:24

Är det fredag så är det. Då ska man bara äta något gott :)

I mitt fall blev det tacosallad. Eftersom jag skurit ner på kolhydraterna igen efter att ha slarvat allt för länge!!!


Blev: köttfärs, sallad, tomat, gurka, rödlök, avocado och fetaost toppat med gräddfil och lite riven ost. Fett och gott ;) 


Vissa skulle vara livrädda att kombinera så många feta saker. Men va fan. Det är fredag och det är gott :) Och det var lääängesedan vågen rörde sig uppåt för mig nu.

Antingen går det ner eller står still. Vilket är helt ok med mig :) 


  

Av Iskristall - 5 november 2010 11:39

Undrar hur många som skriver den rubriken idag :)


Jag ligger fortfarande i sängen känner mig krasslig fortfarande. Tur att man har en laptop som sällskap. 

Har inte ens kollat ut genom fönstret så jag vet vad det är för väder ute.


Idag fortsätter vi salladsspåret :) Tur att det är gott att äta sallad :) 


Annars bjuder helgen på slappa och ha det skönt. Ska inte planera in något alls utan ska bara vara. Läsa bok och ta hand om mig själv. 

Ovido - Quiz & Flashcards