Alla inlägg den 6 november 2010

Av Iskristall - 6 november 2010 11:11

Ibland kan man undra om killar pratar ihop sig och säger nu ska vi se om vi lyckas med henne. Senaste veckorna har flera killar försökt få träffa mig. Från dom mest oväntade håll. 

Det som stör mig mest är att dom är UPPTAGNA!!! Karlar säger jag bara. Finns det inte en jävel som kan hålla kuken i schack när man är i ett förhållande?

Utan att jag sagt ett ord till dom har:

* Mitt ex

* Min ex kk

* Min ex arbetskamrat

* ex granne från när jag var liten


Tagit kontakt med mig och försökt få mig i säng. Alla är upptagna. Och det är inte jag som sökt upp dom heller så jag kan inte skylla på att jag flirtade med dom. Jag börjar tro att killar är svin allihop. 


Sånna här dagar jag saknar     tänk om man bara kunde svara rätt ut nej mina känslor finns redan på ett håll och är besvarade. Men det är ett svar jag inte kan ge. 

Ännu hellre att man kunde svara nej jag är upptagen.


Undrar på att man tvekar på killar. Seriöst finns det någon kille där ute som inte är otrogen?  

Jag har alltid älskat killar med snygga överarmar och snygga tatueringar. Tror jag ska ändra mina kriterier. Skit i hur killen är och ser ut sålänge han är trogen ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards