Alla inlägg den 4 november 2010

Av Iskristall - 4 november 2010 20:31

Väntar på ett foto som jag verkligen vill ha :) Hoppas jag får snart ;) 

vill, vill, vill :) 


Kommer att vara sååå snyggt :)

Av Iskristall - 4 november 2010 15:49

Hemma med feber och ont i halsen idag. Förutom en timme när jag åt lite frukost så har jag sovit och vaknade nu. Är fortfarande lika trött!!!


Känner mig svullen i magen denna veckan. Nämnde det för   son i mina sms inatt och han tyckte jag skulle äta en matsked bikarbonat och svälja ner med vatten tre gånger om dagen så skulle man bli av med det.

Jag tycker det låter livsfarligt :)

Vet ju att det är för att jag har ätit massa kolhydrater det senaste.

Både massa ris och massa frallor.

Så jag kör några dagar med sallad nu. För att bli av med skiten ur kroppen igen.

Mätte mig dock imorse och jag är tydligen inte så svullen som jag känner mig. Har inte gått upp i cm över magen utan ner 1 cm till.

Så nu har jag nått ett av mina mål där :) Är under 80 cm.


Nu ska jag gå och lägga upp lite smarrig kycklingsallad och se om jag har någon mogen avocado till det.

Ovido - Quiz & Flashcards