Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Iskristall - 21 januari 2010 20:30

Det går alldeles för snabbt för mig också. Inte bara för dig. Finns så mycket saker vi vill hinna göra. Saker som vi aldrig kommer att få göra tillsammans hur mycket vi än vill det  . Allt jag kan göra är att vara här och vara stark tillsammans med dig så mycket jag bara kan. Ge dig allt mitt stöd.

Mitt i allt ditt onda tar du dig ändå tid att tala om för mig hur glad du är att jag finns.

Den känslan får du tillbaka. Jag är glad att du finns och önskar att det alltid kunde vara så.

Av Iskristall - 21 januari 2010 19:47

Kom hem för två timmar sen. Och på den tiden har jag hunnit:


* Baka en kladdkaka

* Baka en sockerkaka med hallon i.

* Göra lax (med sweet n sour och ingefära)

* Göra en coleslaw

* Göra en vanlig sallad.

* Ätit sallad, coleslaw och lax.


Inte illa va ;)


Samtidigt har jag såklart både hunnit kolla på tv och kolla igenom alla intressanta saker på internätet ;)




Av Iskristall - 21 januari 2010 10:33

Efter att ha varit magsjuk några dagar mår jag bättre. Men min idé att gå till jobbet idag röstades ner av en kollega som tyckte att man skulle vara hemma extra efter magsjuka och även av N som tyckte att det var ingen bra idé.

Så jag får klättra på väggarna idag också. Me not like!!!

Men imorgon får jag gå som vanligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards