Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Iskristall - 4 januari 2009 11:05

Min katt är dum, dummare dummast och lite till. Imorse har han roat sig med att hoppa fram och tillbaka över mitt huvud för att försöka väcka mig för han vill ha mat NU och helst igår. Det finns inte en chans i helvete kan jag tala om att fortsätta sova när 7 kg katt hoppar över huvudet på en. Det kombinerat med att sniffa på näsan och låta som om man svält i flera år. Med tanke på hur stor katten är så kan jag lova att han verkligen inte svälter :) Han är bara van vid att få mat klockan sex på morgonen.


Någon som vill ha honom? Övrig tid sover han och kelar sen kelar han och kelar lite till. Välter ner en blomkruka då och då och har i sin cv att han minsann både har brunnit och blivit påkörd. Och han ramlar alltid ner från soffan :P

Ovido - Quiz & Flashcards