Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Iskristall - 3 januari 2009 17:01

Igår var jag ju ute med ett par goda vänner och åt på ett ställe som heter Ribs. Shit vad gott det var och MYCKET mat fick man. Bifogar bilder på hur det såg ut där och vad jag åt :) (honungsmarinerade revben *mumma*)


Av Iskristall - 3 januari 2009 15:53

Idag var jag och åt på restaurang tillsammans med två mc kompisar. Riktigt trevligt och GOTT!!!

Efter det mötte jag en gammal, gammal vän på en pub där han var med sina vänner. Han och jag gick vidare och spelade biljard. Och han stötte friskt på mig. Trodde att jag blir upphetsad om han trycker fast mig mot biljardbordet. Tänk om tänk rätt säger jag bara. Fulla karlar som gör sånt är ALDRIG sexigt. Dessutom när karln slänger ur sig Äsch ska vi skita i detta och gå hem och knulla. Då fick han svaret Skulle inte tro det va.

SÅÅÅÅÅ sorgligt. Karln är snygg och sexig som fan i nyktert tillstånd. Men hade glömt hur jobbig han är på fyllan. Så nykter och så då hade jag nog kunnat flirta med honom och ta med honom hem. Men nej fy och helvete heller till fulla karlar som tror att dom är något. Hade inte ens kommit med mig hem om så jag hade varit full men nu var jag nykter!!!

Ovido - Quiz & Flashcards