Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Svar på utmaning ;)

Av Iskristall - 11 februari 2009 21:46

Senaste:

1. Mening du sa: Hörs imorgon
2. Personen du pratade med: E

3. Du fick sms av: Lasse

4. Du kramade: Världens sexigaste dansk ;)

5. Kläder: Jag har iaf ett täcke på mig :)


Imorgon:

7. Är det: Torsdag
8. Planer: Jobba och träna

Frågor & Svar:

13. Saknar du någon? Ja tyvärr två stycken
14. Humör för tillfället? lite ledsen

15. Det första du gjorde i morse? sjukanmälde mig haft magkramper hela natten
16. Vad åt du sist? macka med sill och ägg
18. Tror du på distansförållanden? Ja om känslorna är starka nog
19. Vem tänker du på just nu? En sexig dansk
20. Tror du att personen tänker på dig med? Nej men man kan ju alltid hoppas
21. Vart reste du sist? Alingsås

22. Vad gjorde du igår kväll? Somnade på soffan
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda tror jag. Pappas näsa
24. Ler du ofta? Ja när humöret finnes
25. Kärlek, skönhet eller kreativitet? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Nej tycker bara det är vackert
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? Har ingen tröja just nu :)

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja!!
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Japp!
31. Gråter du när du skadar dig? Nej då blir jag mest arg

Lycka:
32. Är du en glad person? Jag brukade vara
33. Vad gör dig glad? Mina vänner
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja det gör jag verkligen
35. Är lycka överskattat? Nej
36. Kan musik göra dig glad? Japp om man har minnen till den


Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Japp
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Japp
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? Nej
41. Är du kär? Japp tyvärr
42. Har du haft sex? Neeeeej aldrig ;) hahahaha
43. Tror du på kärlek? Oja

Hat:
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Jajamen
45. Har du blivit sviken någon gång? För mycket det senaste


Utmanar mina vänner att göra denna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iskristall - 15 oktober 2011 14:53

http://metrobloggen.se/iskristall/ testar att köra på denna sidan ett tag. ...

Av Iskristall - 15 oktober 2011 13:16

Lördag och det finns massor jag vill göra. Hälsa på folk, träna, shoppa, träna lite mer, ta en långpromenad i det fina vädret...... Men jag är fortfarande alldeles för trött i kroppen. Så jag tillbringar dagen i soffan under täcket med tv, dator oc...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 20:56


Ja imorse gick jag ner och gjorde en kontroll i källaren hur det såg ut. Var fortfarande varmt där inne och luktade väldigt mycket rök.     Så här såg det ut i källargången. Igår satte även brandmännen upp en skylt på dörren att dom skulle komma ...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 00:02


Vaknade förut av att telefonen ringde och det var en kompis. Hann knappt höra vad han sa försen jag kände att det luktade bränt. Svarade honom inte utan började gå och sniffa runt i lägenheten. Tog på mig morgonrock för att kolla trappuppgången och g...

Av Iskristall - 13 oktober 2011 13:40

Idag har jag bockat av ett par saker på att göra listan för att ta tag i mitt liv.   Bokat tid hos tandläkaren för att fixa tanden som gick av förra veckan. Han var äntligen tillbaka idag.   Bokat tid hos läkaren för kortisonspruta nr 2 i axe...

Ovido - Quiz & Flashcards