Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Iskristall - 26 juni 2011 14:34

Jag har haft torka ett tag och inte orkat ta tag i att skriva något. Kaos i huvudet så jag har inte orkat samla mig.

Men lever gör jag fortfarande, tränar gör jag fortfarande och festat har jag gjort varje helg ett tag. Känns som jag behöver det just nu. Få glömma allt och tänka på annat.

Bästa T ska komma ner och hälsa på och hjälpa mig med den biten. Ska bli skoj. Dricka öl och umgås lite.

Nu idag har jag påbörjat jobbet med att göra nästa bröllopstårta som ska stå klar på lördag. Har börjat med bokstäver och blommor. Det för mig svåraste jobbet med denna känner jag att bokstäverna blir. Får testa lite olika varianter där.

Men jag hoppas och håller tummarna för att brudparet blir nöjda med tårtan. Jag är alltid lika nervös för det.

Kan ge ett litet smakprov på en av dekorationerna som jag inte kunde låta bli att köpa.

Istället för pärlband i sugarpaste runt tårtan ska jag ha detta:


 
Hela tårtan ska gå i färgerna vitt och silver. Så då blir detta jättefint runt.

Ovido - Quiz & Flashcards