Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Iskristall - 7 juni 2010 18:38

Nu på eftermiddagen idag har jag ägnat tiden åt att möblera om i mitt vardagsrum och badrum. Sen fick jag även för mig att putsa fönstrena. Så nu är min lägenhet fin igen :)

Och luktar rent och gott :) Tvättat golven och dammsugit igen trots att jag gjorde det igår när pälsboll åkte hem. Men när man släpar runt möbler är det ett måste.

Nu har jag bara att baka bröd kvar. Men vet inte om jag orkar göra det idag.

Å andra sidan hade det varit jättegott med nybakat bröd med ost och en kopp te till kvällis.....hmmmm tåls att tänkas på :)

Har även hunnit med att tvätta en tvätt idag eftersom jag har jobbat hemifrån. (möblerandet gjorde jag efter jobbet slutade ju vid tre).

Det får bli bak också :) Samma sorts vita bröd min mamma gjorde när jag var liten yummie.

Har helt kommit in i äta hemmabakat när jag väl äter bröd.

Oftast äter jag ägg och prinskorv eller annat kött till frukost.


Ovido - Quiz & Flashcards