Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Iskristall - 5 mars 2010 20:51

Nu är kvällen och fredagen verkligen fullbordad. En lååång varm dusch och så smörja in hela kroppen med mitt nya bodybutter. Luktar riktigt gott om det :) Och nu är jag alldeles len. Brukar oftast använda bodylotion bara men jag är så ruskigt torr just nu. Ena armbågen är helt hopplös. Ett tag var jag orolig för att jag håller på att få pappas gener med soriasiss (eller hur det nu stavas) och det vill jag INTE ha.

Men det är bara smalbenen och armbågarna på mig som är så torra. Kliar massor. Men det verkar som om jag får ordning på det med lite smörj med fetare bodylotion.

Halvligger i soffan med en god kopp te och har precis ätit två mackor med stark ost på :) Är verkligen supernöjd. Saknar bara EN sak nu men det kommer snart :)

Av Iskristall - 5 mars 2010 20:14

Känns riktigt skönt att det är fredag. Får jag några dagar att vila mig på :)

Har varit hos vännen och ätit middag och fikat. Sen blev det handla lite mat tillsammans med dom.

Nu har jag äntligen kommit hem och nu är det slappa på soffan som gäller och vänta på att   ringer upp....

Ovido - Quiz & Flashcards