Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Iskristall - 3 mars 2010 16:59

Puh....första dagen efter två veckor hemma är AVKLARAD!!!

Känns riktigt skönt. Dagen har gått jättesnabbt. Min nya chef var och hälsade på. Lång, mörk och verkade riktigt trevlig :)

Sen så har ju alla på jobbet tagit sig en sväng förbi mitt skrivbord för att fråga hur operationen har gått och hur jag mår osv.

Blev lunchpromenad i det härliga vädret :) nackdelen var att efter halva så bröt jag och tyckte att vi kunde gena för då kände jag hur såren gick upp :(

Men riktigt härligt väder var det ute :)

Enda nackdelen idag är att eftermiddagen har varit riktigt jobbigt att sitta och gå. Gör ju ont som fan när man börjar röra på sig igen och man är fortfarande bra trött.

Om en liten stund kommer vännen med sushi :) Blir bortskämd och bjuden på det idag :)










Ovido - Quiz & Flashcards