Alla inlägg under februari 2009

Av Iskristall - 1 februari 2009 21:58

Igår blev det spontan utgång till Rockbaren för mig. Mötte upp med vännerna och festade järnet :) Var flera gamla vänner där och jag ringde dit några till. Dom var på en fest på hisingen och ville att jag skulle dit för vidare färd till mc fest men det blev att jag åkte dit. Gick vilse i villaområdet och blev guidad i mörkret av E som hade kartorna på gulasidorna uppslagna :P Lätt med henne som såg gatan på bild och jag som promenerade JÄTTEKISSENÖDIG :P Men finns ju inte en chans man hoppar in i en buske och sätter sig när man går själv mitt i natten så det vart kniiiiiip som gäller.

Hittade iaf fram till festen lagom till att taxibilarna kom. Och då hade dom bestämt sig för att åka till..........Rockbaren först hahaha så det blev låna toalett och hoppa i taxi för att åka tillbaka igen :P

Nåja inte en chans med dom killarna att man får stå i kö iaf så det var bara att kliva rätt in. Någon i gänget bjöd i baren och bråk blev avvärjt på ett väldigt smidigt sätt. Imponerad han talade bara om att jag backar inte men du och jag slutar här låter det bra. Så skakade dom hand och det var bra. Blev liiiite orolig ett tag för båda killarna var stora. Det var jättemycket folk och dom blockerade där dom stod och jag pressades mot dom av folk som ville framåt så jag hade hamnat mitt i om något hade hänt :( Tacka vet jag karlar som ändå har vett när dom är fulla till att kunna ta ett erbjudande om att skaka hand. Var några andra karlar som försökte hålla fast mig sen när vi gick vidare men jag slet mig loss.

Annars var kvällen kanon. Shots, cider, öl och trevliga människor med ett undantag (lååång historia) Sprang på en gammal bekant jag inte sett sen jag var 17 precis innan krogen stängde.

Det var en tjej på krogen som hela tiden sa att jag var så himla söt och sötaste tjejen på stället osv :P

Hon sa det även till min killkompis och han sa att jag vet hon är FÖRJÄVLA söt. Då rodnade jag lite :P

Sen så när jag satt i baren var det en riktig snygging som satt bredvid mig som frågade vad man skulle behöva göra för att vinna mig. Jag sa jag vet inte kom på något bra. Och han funderade......och funderade men var nog lite för full för att komma på något så jag vandrade vidare till vännerna igen :) Kan han inte tänka något fyndigt snabbare så flirtar jag inte vidare med full kille ;)

Var hemma halv fem imorse och avslutade natten med att få arga sms av en nobbad kille (den långa historien) han skickade nog fyra tror jag jag svarade inte på något av dom. Jag försökte sova!! slutade med att jag stängde av ljudet på mobilen och ställde mig i en varm dusch för att jag frös :)


Ovido - Quiz & Flashcards