Alla inlägg den 27 december 2008

Av Iskristall - 27 december 2008 13:37

Eller nästan iaf. Orkade bara 40 minuter kondition men jag gick på ren ilska och ledsenhet så jag körde hårt.

Är helt slut i kroppen och håller på att koka lite pasta.

Inte hungrig men måste äta.

Imorgon blir det nya tag igen

Av Iskristall - 27 december 2008 11:07

Då Duvvan inte behagar vara hemma så får jag köra denna omgångens gympremiär alldeles ensam ;)

Ska ner och köra skiten ur mig tänkte jag. Har MASSA frustrationer i kroppen jag behöver bli av med. Är arg som ett bi och ledsen :(

Men Tänkte försöka träna bort det.

Gumman imorgon kommer du inte undan :) Då är det ett roddpass som gäller ;)

Av Iskristall - 27 december 2008 11:05

Gågatan, Ystad

Två tjejer ~13 och ~16 går förbi en korvförsäljare.
Tjej 1 ~16: Tänk vad människan är sjuk egentligen…
Tjej 2 ~13: Vadå då?
Tjej 1: Ja, men inte nog med att man ska käka grisar, man ska mala ner dem och stoppa in dem i deras egna tarmar också. Så äckligt!
En kvinna och en man, båda ~35, går någon meter framför med varsin korv i handen.
Mannen (muttrar): Sista gången jag tjuvlyssnar på en ungdom i alla fall.
Kvinnan (glatt): Vet du, nu tänkte vi precis samma sak!

Ovido - Quiz & Flashcards