Alla inlägg den 25 december 2008

Av Iskristall - 25 december 2008 14:37

Jaha då var äntligen julafton över :) Den blev inte så illa som jag trodde. Var hos pappsen och åt och efter det åkte jag med hem till syster där vi drack vin och öl och badade jaccuzzi utomhus i två timmar på kvällen. Fick tom en julklapp av syster.

Idag på dagen har vi varit i stallet i flera timmar. Syrran red men jag tog en välbehövlig promenad i skogen. Helt underbart var det!!

Nu sitter jag hemma hos syster framför brasan och kollar igenom mina mail och skriver lite här. Om två timmar ska vi vara hemma hos mamma och äta ännu mer :P ris a la malta denna gången :)

Tror att jag ska åka och köpa mig ett gymkort imorgon. Känns som att det kommer att behövas efter denna helgen *fniss*


Ha en bra juldag på er allihopa!!!

Ovido - Quiz & Flashcards