Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Iskristall - 26 februari 2011 22:39

Då min katt kallas för Sälkatten på jobbet eftersom han älskar att bada tillsammans med mig. Eller inte bada helt men så här gör han när jag badar....


Så när kollegan stod i baren igår såg hon en flaska som passade mig :) Så hon var tvungen att köpa den. När hon kom tillbaka från baren fick jag den här serverad framför mig: 


 


Älskar mina arbetskamrater :) Dom är omtänksamma, roliga och underbara!!!

Av Iskristall - 26 februari 2011 10:49

Igår efter jobbet åkte jag och kollegorna och shoppade. Jättemysigt. Plockade på oss massa kläder, fick omklädningsrummen bredvid varandra så vi kunde ha lite modevisning och bedömningshjälp :)

För min del fick ett linne, en bolero, en tröja och en bh följa med hem :) och en ny mascara också :)

Här är linnet och tröjan iaf (min mobil är kass så suddiga bilder)


    

Är supernöjd med båda! 

Tror NewYorker kommer att bli min nya favorit affär :) Synd att den bara finns i Frölunda! Dom har massa coola saker där.


Efter shoppingen åkte vi hem till kollegan och drack vin och bytte om sen var det dags för aw. Hade jätteskoj. Drack mer öl än jag borde ha gjort. Men ibland behöver man det också.

Idag blir det mindre rolig shopping. Mat, kattsand och rengöringsmedel och sånt :P boooooring :D

Ovido - Quiz & Flashcards