Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Iskristall - 6 februari 2010 15:13

Jag trivs med att äta som jag gör nu. Och faktiskt så slarvar jag endel också. Helt utan kolhydrater är jag inte. Fredagar skiter jag i vad jag äter. Men även vissa andra dagar kan jag ta tex ris till maten.

MEN bröd försöker jag totalundvika. Samma sak med pasta.

Knäckebröd har det hänt att jag ätit.

Och det händer faktiskt saker även om jag slarvar.


-7 cm på min negerröv ;)

-7 cm runt midjan också.


På en och en halv månad utan träning. Jag tränade inte innan heller pga "sjukdomen" så man kan inte säga att det är tappade muskler.

Kör lite rygg och magövningar här hemma ett par gånger i veckan dock. Vill inte ha ont i ryggen igen!


Hela saken är den att jag tycker det är ruskigt gott med grönsaker, men man är ofta för lat för att göra det. Det är ju dock inte så krångligt :P Går ju lika snabbt att hacka ner lite grönsaker och steka. Eller koka eller göra annat med. Som det går att koka potatis eller pasta.

Just att äta liite ris och finhacka grönsaker som man steker med kryddor och blandar i riset i är ruskigt gott.


Nu ska jag gå och ta mig en kopp te :)

Ovido - Quiz & Flashcards