Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

Rolig sms konversation för oss hundägare :)

Av Iskristall - 19 augusti 2009 20:46

Haha idag har jag haft skoj. Då min vän N tagit en elak omplaceringshund så skickade jag följande sms till honom:

Tar du mig som omplacering också? Lovar att slicka på dig på morgonen och jag är ganska bångstyrig och nafsar på dig då och då. I övrigt gillar jag att ligga i sängen, göra dig sällskap i duschen och att du slickar mig tillbaka ibland. Vad säger du?

- Jo de e taget fick jag tillbaka.

- När kommer du och hämtar mig?

- Om 15 min.

- Ska jag ha koppel på mig eller duger jag som den svenska nakenhund jag är?

-Nakenhund!

-Vad gör du om jag fläker ut mig i sängen och tar upp plats då?

- Då hoppar jag på dig.

- Hmmm dominans handling alltså. Får nog bita dig lite i halsen för den. Kan ju inte helt låta dig ta över!


Som sagt vad gör man inte när man är lite knäpp och har tråkigt hahahaha.


 
 
Ingen bild

Gaia

22 augusti 2009 22:40

priceless..hahahahahah...ja hanar skall ju vara tikarna underlägsna..så han får allt sluta upp med sånna dumheter.
Vilken väldresserad hane som helst vet sin plats i ledet..så bör även han ;)

 
Ingen bild

Iskristall

23 augusti 2009 07:17

Haha vem har sagt att han är väluppfostrad ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iskristall - 15 oktober 2011 14:53

http://metrobloggen.se/iskristall/ testar att köra på denna sidan ett tag. ...

Av Iskristall - 15 oktober 2011 13:16

Lördag och det finns massor jag vill göra. Hälsa på folk, träna, shoppa, träna lite mer, ta en långpromenad i det fina vädret...... Men jag är fortfarande alldeles för trött i kroppen. Så jag tillbringar dagen i soffan under täcket med tv, dator oc...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 20:56


Ja imorse gick jag ner och gjorde en kontroll i källaren hur det såg ut. Var fortfarande varmt där inne och luktade väldigt mycket rök.     Så här såg det ut i källargången. Igår satte även brandmännen upp en skylt på dörren att dom skulle komma ...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 00:02


Vaknade förut av att telefonen ringde och det var en kompis. Hann knappt höra vad han sa försen jag kände att det luktade bränt. Svarade honom inte utan började gå och sniffa runt i lägenheten. Tog på mig morgonrock för att kolla trappuppgången och g...

Av Iskristall - 13 oktober 2011 13:40

Idag har jag bockat av ett par saker på att göra listan för att ta tag i mitt liv.   Bokat tid hos tandläkaren för att fixa tanden som gick av förra veckan. Han var äntligen tillbaka idag.   Bokat tid hos läkaren för kortisonspruta nr 2 i axe...

Ovido - Quiz & Flashcards